Administratie

Administratie is een erg breed begrip, het woord overkoepeld vele kantoorwerkzaamheden.
Onder administratie valt niet alleen het bijhouden van de financiële gegevens, maar ook administratieve lasten als het aanvragen van vergunningen en het naleven van overheidsregels. Doordat de administratie zoveel zaken omvat, kan het zijn dat het een ingewikkeld proces voor u is wat veel tijd in beslag neemt, tijd die u liever aan andere zaken besteedt. U kunt er voor kiezen dat wij uw financiĆ«le administratie verwerken, bij ons op kantoor of bij u op locatie.

Wij verwerken uw inkoop- en eventuele verkoopfacturen alsmede kas- en bankmutaties. Voor zover mogelijk worden mutaties automatisch ingelezen, wat zorgt voor een (kosten) efficiënte verwerking. Zo krijgt u periodiek - maandelijks of per kwartaal - een actueel overzicht van de financiële stand van zaken. Aansluitend wordt - voor zover van toepassing - uw aangifte Omzetbelasting voor u opgemaakt en ingediend. Ter afsluiting krijgt u elke periode die overzichten die voor u van belang zijn.

Samen met u bekijken wij de mogelijkheden van het gemakkelijk en overzichtelijk vastleggen, bijhouden en bewaren van gegevens. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u optimaal ondersteunen bij de volgende administratieve werkzaamheden:

* Financiële administratie
* Salaris- & Personeelsadministratie
* Fiscale werkzaamheden
* Persoonlijke administratie
* Interim werkzaamheden
* Ondernemersplannen opstellen

U kunt er ook voor kiezen bepaalde delen van de administratie uit te besteden, en andere zaken zelf te blijven doen. Online boekhouden behoort tot de mogelijkheden.

Op deze manier kunt u zich bezighouden met waar uw hart in eerste instantie ligt: bij het ondernemen.