Starters

Bij het starten van een eigen onderneming komen veel zaken kijken waar u misschien nog niet direct aan gedacht heeft. Deze betreffen veelal ingewikkelde wet- en regelgevingen. Extra hulp in de opstart fase is vaak dan ook erg gewenst. Bij ons kunt u terecht voor deze extra hulp. Wij ondersteunen u graag bij het opstarten van uw eigen onderneming en de daarbij behorende zaken zoals:

* Een goede naam voor uw bedrijf en een juiste registratie bij de Kamer van Koophandel
* Een ondernemingsplan opstellen of beoordelen
* Het kiezen van de meest geschikte rechtsvorm
* De inrichting van de financiële administratie
* Prognoses opstellen
* Het maken van tussentijdse financiële overzichten
* Financieringsaanvragen
* Fiscaal advies
* Risico's inventariseren (aansprakelijkheid, overlijden, arbeidsongeschiktheid etc.)
* Opstellen testament en wijzigen huwelijksgoederenregime
* Het aanvragen van subsidies
* Algemene betalings- en leveringsvoorwaarden

Wij bieden onze cliënten een compleet pakket van diensten aan, variërend van het verwerken van financiële administraties tot en met het oplossen van financieringsvraagstukken, en van het opstellen van fiscale aangiften tot en met het implementeren van nieuwe automatiseringssystemen. Uiteraard is uitgebreide en adequate advisering op de genoemde gebieden vanzelfsprekend.

Wij hechten grote waarde aan het persoonlijk contact met onze opdrachtgevers, u kunt dan ook met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag bij al uw vragen. Wilt u meer weten over het ondernemersadvies van ons kantoor en wat wij mogelijk voor u kunnen betekenen? Maak geheel vrijblijvend een afspraak en ontvang een gratis advies gesprek.